Hiša vina Cuk – Cuk borház
Hiša vina Cuk – Cuk borház Aktivnosti | Reference | Vtisi gostov | Priporočamo | Rezervacija | Povpraševanje | Kako do nas | Darilni boni/paketi | Družina Všečkajte nas na Facebboku Gratis Wifi Slovenski Magyar Deutsch English Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház
Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház Hiša vina Cuk – Cuk borház

Kako do nas

Če prihajate iz smeri Ljubljana:
Izberete izvoz Lendava. Prispete v krožišče kjer izberete 2 izvoz. Nadaljujete pot  do drugega krožišča kjer izberete tretji izvoz –center. Pot vas bo vodila mimo nakupovalnega središča Špar  (na desni) in Mercator (na levi strani), prispeli boste do krožišča kjer izberete 2 izvoz, čez cirka 150 metrov boste v naslednjem krožišču izbrali 3 izvoz smer center. V nadaljevanju bo vas pot peljala po prednostni cesti mimo NLB banke( na levi ) ter mestne hiše (na desni). Prispeli ste v center Lendave, kjer se (na desni ) nahaja Katoliška cerkev s. Katarine. Takoj izza cerkve zavijete iz glavne ceste na desno in se začnete vzpenjati proti Lendavskih goricam. Čez cirka 200 m boste prišli do križišča, kjer stoji velika tabla z zemljevidom, prednostna cesta zavija desno. Držite se prednostne ceste. Pot bo vas peljala po klancu navzgor vse do najvišje točke Lendavskih goric, kjer se nahaja Hiša vina Cuk (na desni) in parkirišče (na levi). Prispeli ste na cilj.

Če prihajate iz smeri Dobrovnik:
Če se peljete iz smeri Moravskih toplic oz Dobrovnika po regionalni cesti  dokler ne prispete do table Dolga vas. Prispeli boste do križišča na vaši levi se bo nahajalo pokopališče. Zavijete desno proti Lendavi in v nadaljevanju takoj levo v Lendavske gorice. Na vaši desni se bo nahajala majhna Mercatorova prodajalna in Bife. Držite se prednostne ceste dokler ne prispete do  Y križišča kjer boste zavili levo. Pot vas bo peljala mimo Vinski hram Rožman. Med vožnjo boste zasledili smerokazom z napisom PIRAMIDA, Držite se prednostne ceste vse do prihoda na najvišjo točko Lendavskih goric, kjer se nahaja Hiša vina Cuk (na desni) in parkirišče (na levi). Prispeli ste na cilj.

Če prihajate iz smeri Pince (Madžarska):
Prispete v Lendavo. Vaša navigacija vas bo vodila po najkrajših poteh, kar pa ne pomeni do bodo te poti tudi najboljše. Zato vas svetujemo da se držite glavnih poti, ki vodijo v Lendavske gorice!
Držite se regionalne ceste dokler ne pridete do semaforiziranega križišča. (desno) Tuš center, (levo) pot do Term. V križišču zapeljete ravno.  Pot vas bo peljala mimo osnovne šole in igrišča, držite se še vedno ravno. Pot vas bo vodila pod hribom, kjer boste čez cirka 500 m zasledili večstanovanjske zgradbe (na levi). Nadaljujete pot do križišča kjer boste na križišču zavili desno smer center.  Ko boste prispeli do Cerkve boste zavili desno v hrib. Čez cirka 200 m boste prišli do križišča, kjer stoji velika tabla z zemljevidom, prednostna cesta zavija desno, stanska vodi naravnost. Držite se prednostne ceste. Pot bo vas peljala po klancu navzgor vse do najvišje točke Lendavskih goric, kjer se nahaja Hiša vina Cuk (na desni) in parkirišče (na levi). Prispeli ste na cilj.